Zorg-XL | Klachtenbehandeling
65
page-template-default,page,page-id-65,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

KLACHTENBEHANDELING

“ZorgXL heeft als doel uw klacht serieus te nemen en hiervoor zullen wij altijd naar oplossingen zoeken”.

 

 Het is vervelend als er sprake is van onvrede met betrekking tot een bepaalde situatie. Het uitspreken van deze klacht aan de juiste persoon is moeilijk. Daarbij kan emotionele betrokkenheid de gang van zaken complexer voor u maken. ZorgXL wil u hieromtrent informatie verschaffen, zodat u bij klachten middels deze informatie de juiste weg weet te bewandelen. Het hieronder beschreven stappenplan geeft aan wie u kunt benaderen met uw klacht.

 

Probeer de klacht in eerste instantie altijd te bespreken met de veroorzaker van de klacht. Hij/zij zal het waarderen als de oorzaak van de klacht direct onderling kan worden opgelost. Als u de klacht niet met de veroorzaker van de klacht kunt of wilt bespreken, kunt u de klacht voorleggen aan de directe leidinggevende van de veroorzaker van de klacht.

 

Indien het gesprek met de leidinggevende voor u niet het gewenste resultaat oplevert, kunt u de klacht schriftelijk voorleggen aan de directie van ZorgXL.

 

Als u ondanks de voorgaande stappen niet tot een bevredigende oplossing bent gekomen, kunt u de klacht voorleggen aan de klachtencommissie. Indien u meer informatie wenst over de klachtencommissie, neem dan contact op met ZorgXL voor ons uitgebreide klachtenregelement.